Föräldraraktiviteter

Så var man igång igen. Föräldraraktiviteter. Här mammagrupp på bvc. Babymassage på schemat. Herregud alltså, ärligt, jag vet inte om jag pallar med en vända till. Men I will do it. För min baby, som loved it.
 
Likaså tokgillade han babysång på öppna förskolan. Mamman tokgillade tyvärr inte alls utan kände mest - neeeej inte ännu mer av den här jävla skiten (sorry för brutalt ordval). Mest jobbigt att det var samma ramsor och sånger som för tre år sedan. Exakt samma. Och de var liksom inte ens bra då.
 
Jaja jag kommer att ta mig iväg. Ibland. För babyns skull. Men idag blev det PW i skogen i stället. Samtidigt som jag fick ett underbart besked. Det tokgillade jag!
 

Ja först sov han typ halva tiden min Adrian. Så jag fick massera på en docka. Det var ganska mycket folk.
Lära-känna-övning. Välj tre bilder som symboliserar dig och din familj. Jamie Oliver - jag älskar som bekant att laga mat. Solig strand - min man älskar sommaren och solen. En Volvo - ja har ni träffat min äldsta så vet ni why.
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va roligt!
Tycker jag känner igen ett ansikte, Josse Ericsson med Elvis. Är det hon? I Svart hår?

2012-09-04 @ 22:19:13
URL: http://pajje.eu/cissi
Postat av: Charlotte

Hm ja jag kommer inte ihåg vad någon hette, förutom Mia då. Men tror en baby hette Elvis iaf, så det är nog hon. ;)

2012-09-04 @ 22:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0