Fan Vad Dyrt Det Är Med Löparskor

Total distance denna vecka 36,31km. Av PW:s. Minsann alltså, inte illa. Treochenhalv mil. Plus alla turer fram och tillbaka till förskolan. Så några kilometer till. Jag är nöjd. Mina lår är stela. Och jag har skavsår mellan tårna.
 
Det sista gjorde att jag i lördags (inte så smart en regnig lönelördag) tog med alla mina killar till diverse sportaffärer för inköp av nya skor. Så medans jag gjorde fotanalys och sprang på rullband (in the store) fick pappan styra upp två vilda kids. Som inte ville sitta i vagn/blev bajsnödig mitt i. Förresten. Note to alla som ska göra fotanalys. Man står på en spegelbox som fotar underifrån. Alltså - bär ej kjol. Just saying.
 
Har tyvärr inga bilder från detta event. Tur är väl det. Då min snälla man sa att jag såg ut som Phoebe när jag sprang där på rullbandet i affären. Thanks min man. I stället får ni bild på en fotbollsmatch jag gick förbi under dagens walk.
 
Antar att dess tjejer var ungefär 12-16 år (apsvårt att se alltså). De gjorde alla misstag man kan göra på en fotbollsplan. Och var riktigt riktigt dåliga. Precis like me på den tiden det begav sig.
 
Frisparkssituation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0