Baby Who?

Alltså idag var det lite kusligt. Vem är min bebis. Adrian har Emilians gamla fleeceoverall och är en kopia av sin storebror. Mamman slungades tre år tillbaka i tiden. Eller? Vem är det nu som ligger i vagnen?
 
Hur som helst verkade han gilla overallen. Han sov som en stock under vår enochenhalvtimmes-PW och sedan tvåochenhalvtimme till. Och nu sover han igen. I sin overall. Ute i vagnen.
 
Pay no attention till den osminkade mamman som ser ut som en tolvåring. Och här hittade jag förresten bilder på Emilian i samma overall. Och en björmössa. Den måste jag genast leta fram.
Konstigt gult ljus på de bilderna, Då jag fotade oss i en garderob. Fast nu ser jag - de är inte alls speciellt lika. Klädseln som förvirrar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0