Tränat At Home

Deh här helgen måste ha varit en av de sämsta. Vädermässigt. Typ ever. Regn precis hela tiden. Därför ingen promme för mamman. Nästan abstinens för tusan.
 
Men kom på att. Vi har ju ett gym. Som aldrig används. Alltså slängde jag mig upp på cross trainern och trampade en mil.  Som tillsammans med mina pw-sträckor gjorde att jag landade på över 4mil denna veckan. Det måste ju räknas. Plus att jag gjorde några halvhjärtade styrkeövningsförsök. Samt hela 10 armhävningar (på knäna) och minst 60 sit ups i olika vinklar. Hallå seriös eller?!
 
Sedan käkade jag i och för sig en massa mackor, mat och choklad . Men plus minus noll kanske. I veckan är det jag som köper ett regnställ. För ni vet, det finns inga dåliga väder...åh fuck it has come to this. I am officially en småbarnsmamma och ingen väderbekväm  teen längre.
 
Försökte ta åtminstonde en bra bild. Men nä. Jag såg helwierd ut. Här är ändock något fotoaktigt. Jag likt en säl balanserande på magen. Samt vy uppifrån crosstrainern. Dock utan boxsäcken in sight. F&F i lurarna som vanligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0