Nu Får Nog Pappan Börja Dammsuga Lite Oftare

Emilian 3 år sitter och äter. Tappar broccoli på golvet (japp min treåring loves broccoli).
 
Emilian: Ojdå, ojdå hoppsan!
Mamman: Men Emilian, vad gör du?
Emilian: Ojdå nu blev det kladdigt på golvet. Nu måste vi städa. På golvet. Det är smutsigt.
Mamman: Tycker du att vi behöver dammsuga?
Emilian: Ja det måste vi mamma.
 
Mamman: Du kan väl säga det till pappa när han kommer hem, så kan han göra det?!
Emilian: Nej
Mamman: Varför?
Emilian: Pappa kan ju inte dammsuga!
Mamman: Kan han inte?
Emilian: N E J!
Mamman: Vem är det som kan det då?
Emilian: Mamma!
 
It´s official - min son är en mansgris. Och min man dammsuger tydligen så sällan att sonen inte ens tror att han kan.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahahahahahahahaha! Jag dör va kul!

2012-10-23 @ 21:52:47
URL: http://pajje.eu/%7Ecissi/
Postat av: Sabina

Hahaha=) Skrämmande men fruktansvärt skoj=)

2012-10-24 @ 16:07:56
Postat av: Charlotte

mmm det är tydligen väldigt stor skillnad på mammor och pappor, enligt vår son.

2012-10-24 @ 19:05:09
Postat av: Charlotte

Fast ja, det är väldigt roligt det här, jag hade svårt att hålla mig!

2012-10-24 @ 19:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0