Lunch

En sådan solig och fin dag. Med de stora killarna i väg på grabbmissions (tvätta bilen, handla vinterstövlar/lördagsgodis och vedkorg) tog jag och Adrian ännu en promme för fika/lunch på Toftastrand med Mia&Hanne.
 
Visserligen sov både Adrian och Hanne hela tiden. Hur Adrian kunde sova iegn är för mig en smula märkligt, då han redan tupplurat mellan 09-12 och sedan somnade in innan jag promenerat av garageuppfarten för att möta upp M&H vid 13.30. Tröttbaby it is.
 
Jag åt i alla fall årets godaste macka. Kaninte ens förklara, men supersmarrigt bröd med creme cheese, parmaskina, kycklingfilé, tomat, basilika, oliver och sallad mm. Plus majonäs (min nya last). Är fortfarande proppmätt.
 
Smarrig lördagslurre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0