God Morgon Tisdag

Hela familjen vaknade i samma säng at 08.18 today. Alltså hela 12 minuter innan Emilian ska vara på förskolan. Mamman for upp och fixade ostmacka och fick på honom kläder i rasande fart.
 
Kastade oss ut i bilen. Inte direkt så att jag hade tid att kika i spegeln men jag hade fått på mig kläder i alla fall. Och skinnstövlar. Så med sömngrus i ögonen, kuddstreck på kinden och i högklackat lämnade jag min son idag.
 
För att sedan fara hem och har mysförmiddag med son nummer 2. Och pappan då, som jobbar hemifrån även idag. Vi är nog lite krassliga allihop. Höstbaciller. Här är den osminkade morgonen. Som piffas upp med lite turkos strass. Hej tisdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0