Osnabb Köttfärssås

Idag får vi tacka Blondinbellas snubbe. Jag testade hans recept på köttfärssås. Och yes, det var urgott, freestylade endast med att utesluta lök och ha i timjan. Rödvin och kanel, för mig nya ingredienser i köttfärssås. Men japp, det gifte sig fint.
 
Min man kanske inte direkt imponerades av mitt långkokande (3½-timme) men han åt med god aptit, det gjorde han. Han kanske är en smula bortskämd min man. Med magisk mat. Tur att jag igår då ställde fram falukorv med skruvmakaroner. Så han får lite "vanlig mat" han också.
 
Dont know varför jag tog denna extrema närbild. Men vill ni ha receptet får ni kika här. Fast det där med snabb får ni tänka bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0