Listen To Me

Det konstigaste. Står i kön på ICA. Hör att det är skränig musik som liksom tar över ICAs högtalarmusik. Noterar att det inte slutar. Betalar. Tar mina varor. Går mot utgången, fortfarande någon slags musik som stör. Kanske någons ringsignal?
 
Kommer ut på bullrig parkering. Hör inget mer. Men då jag ska låsa upp och hoppa in i bilen hörs det högt och tydligt. Från min väska. "Å Mickey att du inte fattar vad du får, jag vill att du ska stanna varenda gång du går...HEY MICKEY"
 
Fattar fortfarande inte riktigt. Sätter mig i bilen och musiken fortsätter. Från min väska. Får upp telefonen som på något sätt, låst upp sig själv, tagit sig in på Itunes (där jag har alla låtar från Sabinas möhippeskiva) och startat Carola. Ehhh va?! Kan det ens hända. Och vad är oddsen.
 
Alltså har jag gått runt på ICA och spelat Carola? Hur normalt liksom. Suck och såklart. Thats me. Trevlig lördag. Vi laddar med julmust, pepparkakor, chips och godis. Till middag sedan. Karréskivor, rösti och bea. Hur gott? Tur att min man tränar i detta nu. Då kvällens kaloriintag inte kommer att vara nådigt. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0