Kakbuffé DeLux

Idag tog jag båda mina killar och for till Prebendevägen för häng med mammor och bebbar. Josse dukade upp en helt makalös kakbuffé med tårta, kladdkakemuffins med grädde, hallongrottor, och "kakklubbor" (som var ballerinakakor mixade med philadelphia, rullade till bollar, doppade i mörk choklad, strösslade och serverade på klubbpinnar).
 
Om min 3-åring var in heaven? Oh yes. Och om han åt? Oh yes. Men jag har slutat att skämmas och lät honom trycka tre kakklubbor, tårta och kladdkaka. Nej han åt inte så mycket lunch sedan nej. Och nej vi brukar inte ha denna standard på våra fikaträffar. Det var leftovers från deras dop i helgen.
 
Tyvärr glömde jag telefonen i bilen och fotade således noll. Trist I know. Men ni får imagine it all by yourself.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0