BD Part II

Gaaaaahhh ikväll är det äntligen äntligen dags. Sista Twilight filmen. Jag dör vad spännande. Eller inte så himla spännande egentligen, då jag läst böckerna flera gånger.
 
Men ändå. Jag längtar. Biomys, klockan 18, småbarnsmorsornas chans till lite glamour i vardagen. Dock, är det nog jag, och en hel massa fjortisar. Snacka om att dra upp medelåldern avsevärt. Fast vem bryr sig. Äntligen lite Edward i mitt liv igen.
 
Jag kommer ihåg när Cissi och jag såg förra filmen. För ett år sedan. Satan vad tiden går fort. Då kändes det som en evighet tills idag. Men nu är vi här. Tokladdade. Nu kör vi en vampyrdos. Ska bara rota fram lite tonårskläder så jag smälter in. Och inte ser ut som den 30-åriga förortsmorsa jag är.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha! Fast den där himla dansen.... nej inte alls imponerad. Inte det minsta! De kunde ju inte ens hålla takten. =P
Småbransmorsor vs fjortisar....Tror faktiskt att småbarnsmorsorna va (nästan) lika inne i filmen som dom där skrikande små flickorna. ;)

2012-11-16 @ 09:52:53
URL: http://pajje.eu/%7Ecissi/
Postat av: Charlotte

Ja shit vad de skrek och kastade dig fram ;) men jag va rätt nervös också där ett tag ;)

2012-11-16 @ 19:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0