Alltid Hungriga

Appropå det där med mat. Vågra grabbar. Äter oss snart ur huset. Bävar inför tonåren. Alla vet ju att tonårskillar äter som tusan. Lägg därtill ett gäng polare och vi kommer att bli ruinerade.
 
Jag är redan orolig då vår stora kan äta hur mycket som helst. Frukost som en normalstor man. Frukt. Lunch. Mellis. Frukt igen. Middag. Ofta två gånger, först vid fyratiden och sedan igen då vi äter. Vår lilla äter gröt som en tok. Och nu även mat då. Plus ersättning och fruktpuréer.
 
Såklart är jag glad att de äter. Men vart ska det här sluta. Jag tycker att jag storhandlar jämt. Alla våra pengar hamnar på Ica. Och som sagt, de lär ju inte käka mindre framöver. Snarare tokmycket mer. Hjälp!
 
 
Ge mig din clementine - NU!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0