1D

Jag vet inte om det är mest barnet, eller mamman. Men vi kör One Direction på repeat. Barnet (och mamman) kollar alla videos som finns på youtube. Samt sjunger med och dansar (mamman).
 
Barnet sitter still och kollar over and over. Och med barnet menar jag min treåring. Pappan däremot är inte så entusiastisk. Eller han är nog den mest o-entusiastiska ever, vad gäller 1D. Och försöker att stänga ute oljudet. Så nu bär han in utemöblerna på altanen, allt för att undkomma I guess.
 
Har ingen bild på vårt dansande och levererar i stället från min och babyns promme. 8,5km i duggregn varvat med regn och ösregn. Härligt - var det inte. Men såhär i efterhand känns det helt okey.
 
Suddig vy via Iphonen.
 
Något slags visset gräs.
 
Och me. Fick fixa lite med skuggorna då jag såg ut som ett lik. Tanken var att jag skulle ta en fin bild med vattnet i bakgrunden. Det blir inte alltid som man har tänkt sig. Thats for sure!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0