Visst Är Vi Bra!

Om man hänger ett tag med den lille. Så märker man hur extremt nöjd han blir. När han gör något bra. Han liksom skryter med sig själv. Och är tokstolt över minsta bedrift. Sött kan man tycka. Om än lite självgott.

Slog mig just att det finns en annan person i familjen. Som också alltid är grisigt nöjd över sina bedrifter. Japp - jag. Om ingen annan berömmer, då får man ju göra det själv.

Idag har jag till exempel gjort det här. Som ska bli en banderoll. Till 3-årskalaset på söndag. Och ja. Jag är skitnöjd. Visst blev det snyggt?! Det ska dit snören och ballonger också. Men ändå. Hur pysslig och kreativ är inte jag? Sänder en microtanke till min gamla text-/bildlärare Jan. Något lyckades han med. Lära mig att texta bokstäver relativt snyggt.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Toppen fint. Kreativt minsann. Då vet jag vem jag ska hyra när A fyller 1. ;)

2012-05-29 @ 22:34:36
Postat av: Martina

Haha läste 3 rader o tänkte hmmm det har han fått efter sin mamma!!.;)

2012-05-29 @ 23:16:40
Postat av: Charlotte

Martina - Ronnie sa exakt samma sak, när den lille i typ en kvart orerat om hur bra han är på att: tvätta håret, gå på toaletten, spela tennis, äta mat etc. - allt för att han är en stor kille nu!

2012-05-30 @ 09:57:48
Postat av: Charlotte

Cissi - vet inte om ni vill det, egentligen blev det ganska fult ;)

2012-05-30 @ 09:58:56
URL: http://everydaycharlotte.blogg.se/
Postat av: Alo

Blev tok fint juh! :-) händig du är ;) snart över för lillen i magen whiii kram på dig!

2012-05-30 @ 21:55:52
Postat av: Charlotte

Tokfint vetefan - men blev helt ok när vi hängde upp på band och fäste tvärsigenom köket. Festligt och barnkalasigt ;)

2012-05-31 @ 15:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0