Maj 24, 2012

Det bådar icke gott. Att bebis redan nu (i magen) väcker sin mamma. Okristligt tidigt. Idag 05.10. Sedan stört omöjligt att somna om. Det gör att förmiddagarna blir knasiga och oftast tillbringas i sängen.

Sov som en stock när klockan sedan ringde 12.30 och det var dags för att hämta hem den lille. Hoppas verkligen att bebis inte gör detta till en vana. Även utanför magen. Jag är inte sugen på sömnbrist. Hör du det bebis?!

En annan sak. Min man sa idag att jag ser ut som Lars i BB. (Vet ni inte hur han ser ut. Då får ni googla.)Tack liksom - NOT! Jag tror att vi får införa "om man inte kan säga något snällt, då behöver man inte säga något alls" i vår familj.

Nu spelar han golf, mannen. Igen jag veeeet (!!) det är sinnessjukt mycket golf nowadays. Har haft överseende, men nu, i kombination med BB-Lars och katten Gustav-liknelser - not any more. Hör du det Ronnie?!


BB-Lars/KattenGustav - My Ass!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Stackars dej Lotta, hahahaha ursäkta att jag skrattar. Det är inga snälla liknelser. Men det är kul att läsa om hur det går med dej och magen och Ronnie och Emilian. Kan inte va den lättaste situationen för nån av er. ;-)

Kram

2012-05-25 @ 09:09:20
Postat av: Charlotte

Amen jag veet - katten G liksom! Tjock, orange och lat! Thanks!

2012-05-25 @ 17:15:49
Postat av: Cissi

Hysteriskt roligt!!!!

Dock inte så snällt sagt. ;)

2012-05-25 @ 19:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0