Moment Of Truth

Okey ärligt. I nionde månaden. Kan man ha den här? Alltså jag ska inte på någon speciell tillställning. Utan tänkte mest som solklänning/vid kalastillfälle.

Köptes idag då jag shoppade med mamma. Och alla vet att mammor tycker att döttrar klär i typ allting. Därför behöver jag second opinion. Den lille tyckte okey. Men känns inte helt tillförlitlig.



              
Jag står lite så att man kan tänka bort magen. Det syns inte så väl, men det är tub upptill. Och lite volanger. Typ.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jättefin, gumman! Väldigt fin i rött!

2012-05-07 @ 21:31:44
Postat av: Charlotte

Thanks - tror att den får stanna =)

2012-05-08 @ 18:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0