Mitt Namns Dag - Igår!

Jag försökte tidigare i veckan att införa beslut, om att namnsdagar borde firas stort, i vår familj. Min man tittade skeptiskt på mig och höll inte med alls. Alltså blev jag inte spontanfirad ett endaste dugg igår. Den enda som kom ihåg utan att bli påmind, var mamma. Såklart. Tack för det.

Jag fick alltså styra upp min namnsdagsfrukost helt alone. Men sedan blev jag bjuden på IKEA-lunch och slapp betala kalaset i kassan. Så jag klagar inte. Men tycker fortfarande att namnsdagar bör firas. Lite tråkigt då, att vi, har valt att ge vår son ett namn som inte ens finns med i almanackan. Smarta föräldrar där.




Kommentarer
Postat av: Martina

Undrar vad för storslaget firande din man får idag..??;) puss

2012-05-16 @ 08:28:21
Postat av: Charlotte

Haha ja det är ju det, han fick iaf ett grattis från mig och Emilian i morse. Får se om jag slänger ihop någon slags glaserad anklevermousse ikv. Eller kanske "låter" honom få spela golf efter jobbet. Det är väl en fin present ;)

2012-05-16 @ 10:20:20
Postat av: Martina

Varför läggs inte första kommentaren upp sen när man skriver igen så kommer båda!!? Åh ett grattis är väl inte fy skam!. Mm den där golfpresenten funkar ju alltid!! Och billig!!.;)

2012-05-16 @ 13:29:33
Postat av: Charlotte

Ingen aning varför det blir så. Har tagit bort nu.



Han fick äran att köpa pizza, sen fick han äcklig Ekströms chokladmousse som ingen tyckte om. Och en inställd fiskeresa pga jobb. Det måste varit en riktigt rolig namnsdag ;)

2012-05-16 @ 20:32:32
Postat av: Martina

Hihi!. Det kanske ska börja gälla NÄSTA år!!. Som det kommer firas då!!.

2012-05-17 @ 09:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0