Mani Och Pedi

Det är inte helt lätt. Att klippa, fila och måla sina tånaglar. Magen sitter liksom i vägen. Men jag kämpade. Och till slut. Tuggummirosa både på finger- och tånaglar. Kanske inte direkt tjusigt. Men somrigt.

I och för sig är det inte så somrigt idag. Kallt och blåsigt + regn. Egentligen tycker jag att det är lite skönt. Med en paus. Från sommarhettan. Men det vågar jag knappt säga högt. Folk blir så irriterade då. Och med folk menar jag min man.



Japp det vita runda i förgrunden. Magen. Gigantisk. Speciellt efter all lax och färskpotatis, som jag återigen proppat i mig.


Kommentarer
Postat av: Ica

Mani får mig ju inte helt otippat att tänka på nåt helt annat än naglar :P

2012-05-30 @ 00:01:24
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Är väl inte helnöjd med rubriken - men orkar inte ändra nu ;)

2012-05-30 @ 09:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0