20 Potäter Senare

Mors dag idag. Jag har som bekant redan fått ett parasoll. Blev därför en smula överraskad då den lille och pappan dök upp med ännu ett paket. En ny värmevetekudde. Då jag slarvat bort min gamla. Så uppskattad present. Love mina killar.

Efter förmiddagsfika hos familjen Krantz. Grötlunch (för killarna). Middagslur (för mig och den lille). Jobb (för pappan). Kom mormor och morfar på besök. De styrde upp blommor och krukor på altanen. Mycket fint. Och sedan styrde jag (och mormor) upp vårens och försommarens godaste middag.

Varmrökt lax. Färskpotatis (ärlig så åt jag nog en tjugo stycken). Romsås. Sparris. Gurka, tomat och rädisor. Citron. Jordgubbar och annanas. Älskar älskar sådan mat. Lyckad mors dag med andra ord.

     

     


Kommentarer
Postat av: Alo

Guuuu så gott det såg ut!! Mums i munnen!

2012-05-27 @ 22:24:49
Postat av: Charlotte

Japp och med lite av Mats gräsklippare i bakgrunden så smakade det ännu bättre ;)

2012-05-27 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0