Suprise Party

Vilken fantastiskt underbar man jag har. Och vilka fantastiskt underbara vänner. I går var det lördag. Men inte vilken lördag som helst. Tydligen lördagen för mitt suprise 30-årskalas. Jag totalt ovetande.
 
Fick smärre chock då mina fina vänner stod utanför och sjöng. Hade med sig presenter och blommor. Samtidigt som min man styrde upp grillpartaj. VA?! Snacka om nice. Nästan så att jag började gråta. Tur att jag inte ens satt på mascara liksom.
 
Så jäkla trevligt. Jag drack vin, öl, GT och rosa bubbel (fördel med flaskmatad baby). Men det får man. På sin suprise 30-årsfest. Tack som fan min man och alla våra fina vänner. Jag ler än.
 
 
 
 
Bästa bästa suprise 30-årsfesten ever!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott!!! =)

2012-07-09 @ 09:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0