BlingBling

Just det ja. Till möhippan skulle man medtaga en styck present som skulle symbolisera en själv/relationen till den blivande brunden. Huvaliegen så svårt.
 
Till slut blev den en paljettbeströdd necessär/väska. För att jag alltid vill ha det som glittrar och glimrar, som en äkta glamourgirl. Inuti den la jag en egengjord (av min man) cd-skiva med alla tramisga (egentligen inte alls tramsiga utan urbraiga) låtar vi alltid brukar(-ade) dansa till. Alla på svenska med Linda Bengtzing at first. Själva fodralet blingades sedan så till den milda grad att hon omöjligt skulle kunna misstaga sig på vem det var ifrån.
 
Och mycket riktigt tog hon det direkt. Bra Sabina! Dessutom hade jag placerat hela härligheten i en kartong med bild av nappflaskehållare utanpå. Inte planerat men även det symboliserar ju mig då jag inte ammar. Så tre flugor i en smäll, eller nåt.
 
 
Look at this. Fantastiskt kreativt va?!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Så snyggt gjort! Av både dig & din man. Tack för i lördags återigen. Svävar fortfarande på moln!

2012-07-19 @ 22:16:58
Postat av: Charlotte

I know, är faktiskt lite avis på fodralet det blev så himla snyggt ;) och vad bra att du hade en härlig dag vännen, det är du verkligen värd!!!!

2012-07-20 @ 13:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0