v.22

Etthundratrettiotre dagar kvar till BF. Suck. Jag vill ha min bebis nu. Längtar ihjäl mig. Påminn mig gärna när jag sedan är mitt uppe i amning, blöjbyten, skrik och vaknätter. Påminn mig gärna - om det här inlägget då. 

Men tänk en liten sån här. Inte så dumt va. Gosegosen. Okej han kanske är typ 3 månader här men ändå. Bebismysig. I åtanke har jag - att vi dessutom kommer att ha en mer vild än tam 3-åring at the same time. Då blir det genast, vad fan har vi gett oss in på?! Hjälp!


Emilian-Smilian.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Ska påminna dig=) Men du har ju så rätt, det måste vara det bästa som finns att få pussa och gosa på små mulliga och gulliga bebiskinder.

Förresten, en fråga till en erfaren mamma: Finns det 4 månaders-trots?

2012-01-31 @ 15:37:51
Postat av: Charlotte

haha, ja det finns det säkert. vad är det han inte vill? äta? sova? klä på sig?



emilian vill ibland inget av ovanstående och skriker "jag vill inte". har tyvärr inget bra råd - och - det blir värre =) puss!

2012-02-01 @ 11:17:28
Postat av: Sabina

Haha=) Tack för de uppmuntrande tipsen!

Puss!

2012-02-01 @ 21:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0