Snark

Läste just det här på Amanda Schulmans blogg:

Alex:
Hej Älskling. Jag spelade in dig när du snarkade i natt. Jag lägger ut det nu på bloggen.
Amanda:  Men, är du galen! Ingen ska få höra mig snarka. Sluta nu.
Alex: Sluta larva dig. Om en kvart finns det på bloggen.
Amanda: Det låter som att du tycker att det är din rättighet att lägga ut det. Du FÅR inte göra det!
Alex: Jo. Alla ska få veta hur jag har det. (...)

Exakt den här konversationen skulle kunna vara mellan mig och min man. Just nu. Om han hade haft en blogg. Jag fick nämligen en hel del knuffar i natt. Och höga suckar riktade emot mig. Jag såg vid något tillfälle att han låg på sidan, med en prydnadskudde tryckt mot örat. Tror dessutom att han redan hade öronproppar i. Stackars min man.

Jag vet att jag snarkar. Brutalt. Ännu mer nu. Tokförkyld. Gravid. Och sovandes på rygg. Ligga på mage är liksom out of question. Förlåt min man.  Idén med att han ska somna före mig funkar inte. Då jag i princip somnar direkt då huvudet läggs på kudden. Igår 21.30. Igen förlåt min man.

Och. Tur att du inte har någon blogg. För jag vet att du också har inspelningar.


Kommentarer
Postat av: Ica

Ja, du brutalsnarkar verkligen. I nya lägenheten fick jag min bovärd att kånka upp alla dörrar (som den förra saknade) just ifall du skulle komma på besök igen ;)

2012-02-09 @ 09:29:29
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Charlotte

HA....HA...hörru! Iofs du, om någon borde ju veta, så många gånger som vi sovit över genom åren. mest du - på madrass, under ett skrivbord =)



Kram!

2012-02-09 @ 10:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0