Produktiv Förmiddag

Så underbart när min mamma kom igår kväll. Hon nattade barnen och sov med babyn. Alltså kunde jag sova ostört och få lite egentid på kvällskvisten. Otroligt uppskattat.
 
Idag skuttade jag upp pigg och utvilad 06.15. Först ett möte i stan 07.30, svintidigt I know. Sedan hem och till bilverkstan för byte till vinterdäck. Lite annat bilfix och vips hemma och klar redan 09.30.
 
Känns som att jag redan har uträttat en hel del denna förmiddag. Ikväll väntar avslutning med gympan. Något min 3-åring ser fram emot. Han har plockat fram sina gympakläder och fyllt på vattenflaskan. "Jag vill åka nu mamma"
 
Ja alltså det var ju inte jag som bytte däcken. Men jag kollade på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0