Japp Han Är Min - Han Den Där Vilde

De flesta hade med både sin mamma, pappa och syskon. Plus ett gäng mor- och farföräldrar samt övrig släkt. Emilian hade med sig mig och lillebror. Han var glad ändå.
 
Han fick ju springa runt som ett vilddjur. Plus att alla barnen fick varsitt tärnljus som de skulle tåga in med i mörkelagd sal. Min son ansåg dock att det var ett vapen som sprutade eld. Solklart.
 
I och med att de var så pass mycket folk försvann han lite i mängde, så ingen hann uppfatta exakt hur vild han är. Mamman har lagt ner att försöka tämja honom. Lillebror däremot skötte sig exemplariskt. Hängde i sele på magen och sa inte ett ljud.
 
Alla barnen har uppvisningsdans. Min son springer med sitt vapen.
 
Vissa hade VM i  teleobjektiv. Jag tog suddiga Iphonebilder.
 
Alla barnen satt fint i ring. Min son satt i ringen. Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0