Busy Week

Idag åker min man till Spanien. För att spela golf. I en vecka! Känner att jag kanske inte riktigt tänkte igenom mitt beslut, när jag sa ja till detta. Nu är han alltså gone. Mini sover, den store har varit ute och lekt, nu städar han sitt rum. Jag dricker te och kollar Desperate Housewives. Ganska soft ändå.
 
Sedan har jag hela veckan uppbokad. För säkerhets skull. Imorgon kväll kommer mormor och sover över till på måndag. Måndag har jag först möte på förmiddagen och på kvällen har vi avslutning med Emilians gympa.
 
Tisdag förmiddag kommer mormor igen. Då ska det julklappsshoppas (längtar). Sedan tar hon den store med sig och far till Älmhult. Jag och mini har träff på bvc med mammor på onsdag. Och på torsdag (eller fredag) far vi nog till Älmhult vi också. På lördag åker vi sedan hem i samband med att pappan kommer tillbaka.
 
Men lite luckor har vi. Om någon vill umgås.
 
Pappan redo för avfärd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0