Today

Har man skött sig någorlunda då lillebror var på BVC. Då får man fika. Uppfostran del 1 - hot och mutor, det enda som verkligen funkar (om ens det ibland). Sorry med det är sant.
 
 
Medan vi satt där i godan ro kom det förbi ett gäng "ungdomar" som "nollades" till universitet. Snacka om att känna sig som en trött gammal morsa. Två kids, barnvagn och diverse attiraljer utspridda kring oss. Medans de hoppade och skuttade med klirrande kassar iförda crazy outfits. Jaja, var sak har sin tid. 
 
Been there done that - ville jag skrika. Men det gjorde jag icke. Jag gick och köpte ischokladsformar i silver i stället. Så det så!
 
Och väldigt dålig bild I know. Men fick ju försöka att vara lite diskret.

Kommentarer
Postat av: Ica

Bin there? Bin Laden eller bin i bikupan?? ;)

2012-08-27 @ 23:56:51
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Ja du - ibland går det lite snabbt. Tyckte det kändes fel men sen yla väl ngn om ngt så glömde jag bort att ändra ;)

2012-08-28 @ 07:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0