Nu Kör Vi

Då var det gjort. Premiärspringtur. Har blivit en och annan PW i sommar, men i förrgår kände jag att det var dags att öka. Sprang. Och så bra det gick.
 
Det var inte snyggt. Det var inte sexigt. Och det var absolut inte vackert. Det var nog mer lufs/jogg än löpning om jag ska vara ärlig. Men det kändes bra, det gjorde det. 4km var nog rätt lagom + lite PW på det. Om jag har träningsvärk? Som fan. Men har löst det genom att promenera mera. Både igår och idag.
 
Men nu gör vi helg. Vi far till Karlshamn och i morgon ska jag bada i havet. Har inte badat en enda gång på hela sommaren så nu är det fan ta mig dags för ett dopp i det blå.
 
 
Här är vi today. Jag och mini.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0