Hällevik

Jag hade ju bestämt. Att jag igår skulle vara på en strand. Vid ett hav. Och bada. Tyvärr vaknade vi upp till regn. Men det hindrade inte mig. Jag packade picknick och mina två stora killar i en faslig fart. Stuvade in dem i bilen och for från Karlshamn till Hällevik. Mini fick en heldag med mormor och morfar.
 
I Hällevik besökte vi Cissi och Erik. De skulle ha en stuga där. Men det var visst en hel jäkla villa. I alla fall hängde vi på deras strand. Mysigt och folktomt. Tyvärr inte någon sol heller. Regn till och från. Men vi höll ut, det gjorde vi. Och mysigt, det var det. Även om jag inte badade. Alls.
 
 
 
 
 
Här är några av alla bilder. Jag fick låna ett monsterobjektiv av Erik och fotade som en tokdåre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0