Dagstur Med Två Kids

Vi var på sjukhuset i måndags. Ni som har träffat E vet att han pratar ganska högt. Vi tänkte att det berodde på att han inte hör riktigt. Alltså skulle det sugas i öronen. Nice va?!
 
Mamman tog båda killarna och åkte buss(!!) in till stan. Måste säga att jag är impad av mig själv. Och av babyn som somnade på garageuppfarten och inte vaknade förrän 4½ timme senare då vi kommit hem och varit hemma en stund.
 
Men vi han med en del. Promme längsmed Växjösjön. Och fotografering såklart. Sedan upp till sjukhuset.
 
 
I väntrummet fanns en stor blixtenbil. Extremt populär. Jag vet inte hur era barn är, men mitt kastar sig ner på golv och ålar runt samtidigt som han brummar så högt att folk kikar fram för att se vad det är för oväsen.
 
 
 
Han var så otroligt duktig hos doktorn. Som fick ut en hel del. Tyvärr pratar han inte tystare för det. Men han kanske hör lite bättre. Och kan lyssna lite mer (I wish).
 
Efteråt for vi till Samarkand och fikade som belöning. Samt shoppade en smula. Som sagt så sov babyn hela tiden. Det tackar vi för. Speciellt då E fick en mängd utbrott och inte direkt skötte sig exemplariskt. Sockerchock månne?!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0