Bästa ♥

Såklart blev det sol lagom tills att vi skulle fara hem från Blekinge. Den vilde 3-åringen stannade kvar medans resten av familjen for mot Växjö. Jag har småspanat på en ministrand som man ser från vägen när man kör hemåt och skrek åt min man att här svänger vi in.
 
Sagt och gjort. Apfint och supermys. Babyn sov i bilen medan mamman och pappan tog ett dopp. Vi vet dock inte om det var i hav eller vad det var för vatten (trots googling). Men nu har jag i alla fall badat en gång i år. Och det var underbart. Speciellt underbart att vi kunde ligga och soltorka utan att bli störda av diverse kids som vi har satt till världen.
 
      
 
 
 
Ja ni ser ju så underbart. Och så glad jag ser ut. Bästa stunden på dagen. Lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0