Trots Att Han Lovade

Trots att vi förvarnade den lille. Att om man inte sköter sig i affären. Då får man direkt sätta sig i bilen och vänta. Trots att han lovade att inte; springa runt, skrika, krypa på golven under hyllor, riva ner saker, blir sur om han inte får något, slåss, sparkas, lägga sig ner på marken och vråla. Gjorde han just precis allt det här. Det var dock inte det värsta. Det värsta var att han vägrade. Totalt vägrade att lämna go karten som stod utanför butiken.

Han skrek så det hördes vida. Och exakt alla på hela parkeringen vände sig om och vrålglodde. Då de förmodligen trodde att vi torterade vårt barn. Nu har jag slutat att bry mig om att folk glor. Jag har väl blivit van. Van vid att mitt barn i princip alltid blir galen i offentliga miljöer. Trots att han alltid lovar att sköta sig. Innan.

Hot om indraget lördagsgodis hjälper inte.








Ja han kanske i framtiden kommer att ha åsikter om att ha blivit uthängd i en blogg. Men betänk att han uppvisar ett odrägligt beteende och kanske kan lära sig något utav detta. I efterhand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0