Lyxfruat Mig

Idag har jag känt mig som en lyxfru. Efter att barn och man lämnats av på respektive dagsaktivitet (förskola och jobb). For jag till Nuna hudvård. Där jag fick en underbart lyxig ansiktsbehandling av bästa Linda.

Rengöring. Syra som öppnade porerna (det var väl inte så jätteskönt). Hårbottensmassage. Portömning (inte heller så himla skönt). Ansikts- och nackmassage. Ansiktsmask. Massor med krämer. Arm- och handmassage. Ja gud vet allt. I 1½ timme blev jag ompysslad och bara njöt. Kände mig helt avslappnad och som en helt ny person efteråt.

Det bästa. Om två veckor är det dags för pedikyr. Det där med presentkort på behandlingar. Det gillar vi. Känns lyxfruigt som tusan. Här är då behandlingsrummet. Samt förfriskning efteråt.

  
Direkt efter detta for jag och åt lunch med min man, på restaurang minsann. Sedan hämtade vi vår son gemensamt på förskolan. Och eftermiddagen tillbringade jag i solen på vår altan tillsammans med barn och grannfrun (hon är liksom inte old utan lika gammal som jag). Fikade (endast kaffe, te och frukt) och skvallrade, som sig bör.

Herregud vilken housewife jag är. And I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0