Helg Over

En hel helg (+ två dagar more to come) utan barn. Då tänker man att man kommer hänga en hel massa med sin man. But icke. Idag har jag knappt sett till honom. I och för sig åt vi helgfrukost tillsammans. Med tystheten som sällskap. Ingen tv, radio eller galen unge. Som vi njöt.

Sedan for han på golf. I fem timmar. Jag åt mer, sov och städade garderoben i hallen under tiden. Helt okey upplägg. Direkt när han kom hem. Studsade han upp för att bygga en skohylla. Då var klockan fem. Han håller på än. Och jag gör inget vettigt. Såsar runt och är oaktiv. Lite kreativ var jag för en stund dock. Gjorde fotokollage på vår "komihågtavla". Blev ganska fult.

image description   image description

Det var den här helgen det. I morgon är det Valborg. Då ska vi grilla med våra vänner. Som sig bör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0