Glucosblä!

Är på sjukhuset. Har blivit stucken i fingret. Fått en flaska glucos att dricka (smakade inte gott). Nu ska jag bara sitta här och glo. I två timmar!

Det har gått drygt en. Fler gravidisar som också sitter här av samma anledning. Så tråkigt. Och inte ens en brits kunde man få. Hade ju tänkt att sova en stund. Icke.

Har "fastat" sedan igår 20.00. Ungefär trettiofyra minuter in i fastan blev jag hungrig. Fantiserade om bacon. Blir nog ägg- och baconbrunch när jag är klar här.



Uppdate: Såklart var alla värden bra efteråt. Told you att det var påskens fel att jag var sockerchockad.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Gick det bra idag?

Kram

2012-04-19 @ 17:09:26
Postat av: Charlotte

Japp det gick bra. Men det var Skittråkigt att sitta där i två timmar och glo!

2012-04-19 @ 20:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0