För Söt

I fredags var familjen på MVC för koll av bebis i magen. Samt koll av mammans värden. Bebis var okey. Mammans värden not so much. För lågt järnvärde i blodet. Och för hög sockerhalt.

Det där med sockret. Blame the påsk. Som bjöd på. Påskmust. Godis. Fika. Tårta och Kakor. Mer godis. Choklad. Snacks etc.. Eller mest blame mig själv som vräkte i mig av allt. Så nu är det jag som slutar med socker. Helt. Suck.

Ska dessutom på sockerutredning på torsdag. Det innebär att jag fastar i 12 timmar (hur ska det gå?). Åker till sjukhuset. Lämnar blod. Väntar där i 2 timmar. Dricker sockerlösning. Mäter värdet i blodet igen. Stay tuned liksom.


Inget mer av det här. Och ja, det är mina bilder allihop. Och ja. Jag har ätit av allting. Frågor på det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0