En Son ♥

Idag säger vi stort grattis till min fina vän Åsa och hennes Andreas. Som igår fick en liten son ♥. Som jag var helt säker på var en flicka. Men jag har tydligen alltid fel.

Grattis vänner. Njut och ta vara på den här första tiden tillsammans. Jag längtar galet mycket efter vår bebis nu. Missade lite av den allra första tiden med Emilian. Då jag var helt borta efter värkar i 72 timmar och ett akutsnitt på det. Den här gången ska jag minsann njuta lite mer.

När lillebror kommer. Ja just det. Det var ju en lillebror beställd. Alltså en lillebror it is. Något annat var aldrig ett alternativ. Här är han. För ganska längesedan. Nu är han en smula större. Känns som en gigantisk alien i magen. Som bänglar runt som knockar sin mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0