Nu Har Vi Invigt

Nu börjar det likna något. Och igår lades de sista brädorna på plats. Vi har numera områdets största trädäck. Min man har varit grym. Och jag har också varit lite grym.

Inte för att jag har trädäckat mig. Men jag har tagit hand om allt annat. Allt. Allt med den lille vilde. Allt inomhus. All marktjänst som det så fint heter. Så man kan säga att trädäcket är ett resultat av teamwork.
Så får jag lite cred jag också.

Här är några bilder. Dock tagna innan det var klar. Fler to come. Framöver. Stay tuned.







Det ska dit en plattrad utanför däcket runtom. Samt gräs lite här och var. Huset ska bli vitt. Kanske med puts. Och vi ska nog flytta altandörren. Ja ni ser. Lite småfix sådär.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh, så snyggt det blev! Duktiga ni (!) har varit!

2011-09-04 @ 22:24:24
Postat av: Charlotte

tack och tack =)

2011-09-05 @ 07:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0