Idol Today

Ledig eftermiddag. Jag och Emilian besökte flickorna Krantz. Mycket uppskattat av alla inblandade. Fika/prat -och lekstund. Emilian botaniserade glatt bland dockor och dockvagnar. Klädde sig i pärlhalsband och fönade håret på alla som ville. Mamman like.  

Cissi är mammaledig. Hur ledigt kan det bli med två barn och en hund tänker man. Men hon är fan min idol. Inte nog med att hon har ett tjusigt hem som är kliniskt rent och snyggt always. Hon har två söta och väluppfostrade döttrar (som sover om nätterna). En vänlig vovve som aldrig hoppar på en eller skäller. Hon är dessutom snygg (syns inte ett spår av två graviditeter) som sjutton. Och. Kan baka. Idag blev vi bjudna på kladdkaka. Med ett täcke av fudgekräm liksom.


Greta. Cissi. Ingrid


Sa jag att den var magisk. M A G I S K! 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack söta snälla du för så fina ord!!! Jag blir helt rörd!!! Alltid lika trevligt att träffa dig och den lilla gentlemannen!! Hoppas vi ses snart igen för en playdate:)



2011-09-23 @ 20:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0