Doobidoo

Tävling. Doobbidoo-leken. En person. Lekledaren. (Jag). Har förberett cirka 100-130 artistnamn/grupper på lappar (it wasn´t easy). Två lag delas in. Man har 2 minuter per lag. En person sjunger. De andra ropar ut vem/vilka som står på lappen. Byte av person.

And on and on. Kör några varv. Urtrevlig lek. Tyvärr var ingen särskilt bra. Sorry alla men det var ni inte. Dock blev det till slut 34-31. Till ett lag. Här är de enda bilderna från just den sekvensen av kvällen.

   
Jag vet inte vem som tog dem. Men clearly kunde inte den personen med kameran. Thats okey!


Kommentarer
Postat av: Johan

Haha, bilderna är faktiskt inte så illa då de visar precis hur allt såg ut för mig under den tidsperioden =) kanske hade även kameramannen/kvinnan fått i sig ett glas för mycket.

2011-09-12 @ 14:19:43
Postat av: charlotte

hahaha - jag tror att det är emma som fotat, men jag kan ha fel =) jag var nog också lite diffus!

2011-09-12 @ 22:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0