Idag är en bra dag. Trots att jag blev meddelad. Av en kund. Att min klänning fastnat i mina strumpbyxor bak vid rumpan. Ja ni kan ju själva tänka er hur det såg ut. Tyvärr var det under en period då det befann sig cirka tio personer i butiken. Varav en man. Och jag for runt som en skållad råtta för att hinna med alla. 

Klänningen instoppad i strumpbyxorna alltså. Tur i oturen att jag verkligen hade stumpbyxor. (Och svarta trosor.) But still. Måste sett otroligt roligt ut. Jaja jag bjuder på det.

För idag är en fin dag. Och jag fick den här av min man. Spontant. That is why I love him. Love ♥



Kommentarer
Postat av: M

Det roligaste ever!!. Inte skrattat så mycket på länge!.:)

2011-10-06 @ 19:10:28
Postat av: charlotte

jomenvisst Haaa Haaa, eller nu i efterhand är det ganska roligt faktiskt!

2011-10-07 @ 15:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0