Pinsam Musik

På fredag ska min man och hans avdelning ha något slags jippo. Personalaktivitet som det så fint kallas. Då ingår det (förutom jujutsu, förfest och middag) att man ska välja ut 2st låtar.

Som man gillar. Men skäms för att erkänna. Just nu sitter han och väljer. Shit vad han gillar pinsam musik alltså. Om jag skulle fått välja? Svårt. Dels så skäms inte jag direkt. Alla vet att jag har urusel musiksmak. Galet dålig faktiskt. Och jag står för det.

Men några låtar som jag tycker är bra. Och. Som. Är. Pinsamma.

Kokobom - Ellinor
Egon. Ragnar. Lurad.
(typ alla hans) - Björn Rosenström
Ich bin wieder hier. Heut is mein tag  - Blumchen

Jag vet. Tragiskt. Och pinsamt. Detta är bara pinsamt. Vet inte varför jag offentliggör. Tänkte att ni kanske ville dela med er av era pinsamma låtar. (Ni kan ju vara anonyma)


Kommentarer
Postat av: M

Japp allt med Björn Rosenström!! Samt lite Lili & Susie o all time favorite: Sommaren i city med Troll!.

2011-03-03 @ 20:08:48
Postat av: Anonym

Du menar Angel;) Sommaren i City med Angel!

2011-03-03 @ 20:26:00
Postat av: Anonym

Ja det gör jag givetvis, blev så till mig o tilläger då Trolls stora hit Jimmy Dean som också tillhör en favorit såklart!.:)

2011-03-03 @ 20:44:31
Postat av: M

Nu glömde jag skriva namn också!!..

2011-03-03 @ 20:45:39
Postat av: Charlotte

ojoj det var ronnie som noterade misstaget och då kom även jimmy dean upp, så grym. men inte jättepinsam för att alla gillar ju den. och sommaren i city.



men när en kille lämnade in systrarna graaf. då dog jag. det är pinsamt att gilla dem!!

2011-03-03 @ 21:11:47
Postat av: ica

Dr Bombay är värre :D

2011-03-03 @ 21:42:15
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Charlotte

gillar du hans musik? erkänn!

2011-03-03 @ 21:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0