HBG Baby

I helgen har mamman varit i Helsingborg. Himla nice. Med de finaste flickor man kan tänka sig. Ett hektiskt och galet dygn som innefattade.

Roadtrip. U-svängar. Libanesiskt. Regn. Shopping. Skinnjacka. Rea. Promenad. Regn. Rosé. Piff & Fix. Hårspray. Promenad igen, lång sådan. Beachwalk. Barfota by the Beach. Ösregn. Musslor (de godaste ever). Burgare. Vitt vin. Megasuperösregn. Taxi. Nattklubb (minsann). Appeltini. Dans. Taxi. Kackel. Lite sömn. Lyxfrulle. Roadtrip och lite buss.

   
Åsa. Stina. Johanna. Sandra. Sabina. Och jag.
Mina ♥

Vår fina värdinna och jag. Som fick fnatt och fann en skinnjacka. Finally. On sale dessutom.

(Är det någon söt flicka som inte vill vara med, let me know. Ha dock i åtanke att min blogg inte är så värst välbesökt.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0