Söndagsinfo

Just det. Det var mors dag i söndags. Min andra. Sjukt sjukt. Blev väckt av min son. Som kom med paket. Som han själv var väldigt angelägen om att öppna. Fin fin Iittala-skål som jag suktat över många gånger. Samt lyxfrukost made by my man. Vad mer kan man begära?

Sedan supertrevligt besök av Fredrik och Erika. Inte mors-dag relaterat dock. Shopping at Samarkand. Hela familjen. En jacka rikare. Det behövdes. (Obs inte ironiskt). Min mamma och pappa på besök. Grillning och kakintag. Tv-kväll. Älskar söndags-TV. Bachelorette (jag vet att det är B men lite skämsroligt ändå). Mästarnas mästare. Och BB-live. Lite svensk film på det så var hela söndagen liksom gjord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0