Roadtrip Alone

Sju timmar i en bil. Denna dagen ett liv. Först två timmar från Dalarna ner till Stockholm. Där min älskade man hade en bil som väntade. Som han köpt. (En annan story). Han hämtade den och for sedan tillbaka till Dalarna och den lille som hängde med släkten under tiden. 

Mamman däremot. Som inte är ledig. Fick snällt köra hem den gamla bilen. Från Åkersberga/Arninge genom Stockholm. Genom fucking Sverige. I fem timmar. Alone i bilen. Roadtrip alone är aldrig att föredra. Men det gick okey. Tog nog bara drygt fyra timmar egentligen.

Det värsta. Genom Stockholm. Jag har aldrig ens kört i Stockholm. Och nu premiär. By my self. Men som med allt annat jag gör. Gick det strålande. Trots att jag pressade fram några tårar innan avfärd. Drama queen som man är.


Megaflerfiligt och jag tar bloggbild.


Kommentarer
Postat av: M

Ha ha!! Japp, tlf samtal på jobbet för att slippa en scen plus tycka synd om sig själv o gråta, hepp hepp!

2011-06-27 @ 20:08:36
Postat av: Charlotte

HAHA japp så är livet. I ett nötskal båda två.

2011-06-27 @ 20:14:17
Postat av: ica

Och mitt i detta fipplar du med mobilen för att fota? Varför blir jag INTE förvånad nånstans???

2011-06-28 @ 16:22:03
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Erica - I KNOW!!!

2011-06-28 @ 17:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0