Världens Snyggaste Killar

Jag vet inte om jag har visat den här förut? Men den är så rolig att jag gör det igen i så fall. Min och Ericas lista. Alfabetiskt. Världens snyggaste killar. Observera världens. Och killar - inte män.  

Vi var nog fjorton år då den författades. Därav Niclas Olund och Måns Nathanaelsson. Men vad Arnold Schwartsnegger och Charlie Sheen gör på listan, det vetefan. Tre killar från vår verklighet kvalade minsann in. Stor eloge till M Inkinen, T Andersson och M Åström.

Hoppas att ni kan se trots dålig bild. Ni med aj fööön fixar väl lätt och ni andra får zooma bäst det går. Good Luck och gott skratt.


Kommentarer
Postat av: ica

Hahahahaha! I love! "Ynkryggar? NOT"

2011-07-17 @ 19:55:47
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Charlotte

I know!! Jag dör!!

2011-07-17 @ 20:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0