Juli 9, 2011

Jag vet inte hur jag ska sammanfatta den här födelsedagen riktigt. Men den har varit underbar. Fantastisk. Härlig. Allt som är vackert liksom. Jag har blivit ordentligt firad av min man och min fina familj.

Bjöds på hotellfrukost. Shopping på stan. Solade i trädgården. Detta varvades med fina presenter allteftersom. Jag och min man for mot Karlshamn. Lunchade vid en stand. Möttes av vår söta son. Det blev en tur i båt på havet. Läcker middag och vitt vin. Nu. Mer vitt vin. 

Här kommer ett litet kollage. Av min dag. Och av mina presenter. Parfym. Nyckelskåp. Två berlocker till mitt Pandora-armband. Matheus-tallrik. Matberedare (typ en miljon vuxenpoäng). Pengar. Tesil. Sammetsfåtölj. Spegel. Första delen i mitt sminkbord (som är under konstruktion). Just det ja. Jag grattade mig själv med en Iphone4 och en prickig klänning.  


Ja jag är mer än supernöjd. Plus tack till alla söta som grattat mig här, på fb, via sms och tele. Ni är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0