It`s My Birthday

Min sista födelsedag. Som tjugonånting. Sorgligt och tragiskt. Men ett helt år kvar. Det ska firas. Just nu firar bara jag. Min man ligger sovande bredvid mig. Min son är hos mormor och morfar. Vi ska käka lite födelsedagsbrunch och sedan fara mot havet vi också. Mot Karlshamn.  

Men först: Vad e d för en dag. E d en vanlig dag? Nej d e ingen vanlig dag! För det e min födelsedag. HURRA HURRA HURRA!


Illustrerar denna grymmedag med passande bild. Att det står Greta på paketet....jaja...jag har ju inte fått några paken...än...


Kommentarer
Postat av: Cissi

GRATTIS GRATTIS!!!

:)



Hoppas du får en underbar dag!

Kram

2011-07-09 @ 11:09:54
URL: http://cississmula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0