Sjuk - Jag!?

Jaha då är jag sjuk då. Jag som inte har haft en enda sjukdag från jobbet sedan 2006 typ. Magen är i uppror. Det går kräksjuka både på jobbet och på Emilians dagis. Örk. Jag huserar på ovanvåningen. Mannen och den lille lever där nere. 

Igår när jag var som sämst med feber och allt. Då skulle mannen på någon slags företagsmiddag. Han har ju bytt tjänst (igen) och då ingår det visst lite fancy dining. Alltså. Fick den lille rycka in och ta hand om sin mamma. Han var en ängel. En exemplarisk liten som roade sig själv samt såg "bompa" (Bolibompa) så mamman kunde vila och kurera.

Hemma från jobbet. Kör med Pro Viva och Sex and the City maraton.


Kommentarer
Postat av: Aresigrid

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-11-24 @ 08:11:32
URL: http://aresigrid.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0