Oskön Feltagning

En oskön incident i fredags kväll. Jag var trött. Skulle tvätta bort mitt ögonsmink med min ögonremover. Tog fram en bomullspad. Dränkte den i remover och pressade mot ögat (som var stängt). Hann under en microsekund notera att det luktade starkt. Men gnuggade ändå mot ögat.

Innan jag inser att det är nagelacksremover. Med ACETON, som jag står och gnider mitt öga med. I stället för att skölja med vatten. (Det sved som satan). Rusar jag ut och ropar på min man. Han kommer susande ner för trappan och menar på att jag bör skölja ögat genast. No shit liksom.

Det är så typiskt mig. Inte att ta fel. Utan att i en krissituation ropa på hjälp i stället för att fixa själv. Som den gången då det brann utanför mitt lägenhetsfönster. Då ringde jag min vän Kent och skrek att det brinner. I stället för att ringa brandkåren. Thats me.


Hur kunde jag ta så fel?


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej Lotta!

Fy fasen va detta inlägget va kul. Jag o Erik ligger o skrattar i soffan. Förlåt. Så himla roligt. Måste ha gjort hur ont som helst. Jag känner igen mej, om det händer nått så skriker jag efter Erik o han undrar "va fan ska jag göra åt saken då?" hihi.

Kram

2011-01-10 @ 20:50:00
Postat av: Charlotte

hahaha jag veeet. varför skriker man på dem för? så himla knäppt. och det gjorde asont, absolut inget jag rekomenderar!



kram!

2011-01-10 @ 21:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0